top of page

Obchodní podmínky
pro prodej webinářů a konzultací prostřednictvím webu společnosti Connect Economic Group, s.r.o.

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vztahy mezi společností:

Connect Economic Group s.r.o.
se sídlem Hájkova 1622/12, 130 00 Praha-Žižkov
IČO: 291 27 459
DIČ: CZ29127459
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 201521
e-mail: office@connectgroup.cz

tel: +420 702 126 248

(dále jen „Poskytovatel“)

a zákazníkem (dále jen „Uživatel“).

1.2. Tyto Obchodní podmínky se použijí pro poskytování produktů v digitální podobě (digitálního obsahu), zejména online kurzů, webinářů, e-booků a dalších produktů s digitálním obsahem, a dále pro poskytování konzultací (dále jen „Produkty“), k nimž dochází prostřednictvím webového rozhraní https://www.uctujemeneziskovky.cz/ (dále jen „Web“). Ostatní služby účetní a daňové kanceláře jsou sjednávány individuálně.​

 

1.3. Uživatelem může být spotřebitel nebo podnikatel. Spotřebitelem se pro účely těchto Obchodních podmínek rozumí fyzická osoba, která při uzavírání smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu povolání (dále jen „Spotřebitel“). Pokud Uživatel v objednávkovém formuláři uvede své identifikační číslo (IČ), má se za to, že smlouvu uzavírá jako podnikatel a nejedná jako spotřebitel.

 

2. Předmět smlouvy a poskytované služby

2.1. Jedním z Produktů nabízených Poskytovatelem prostřednictvím Webu je účast na online webinářích, které probíhají živě v předem stanoveném termínu.

2.2. Ze zakoupených webinářů není pořizován záznam. Uživatel tedy po uskutečnění webináře nezískává přístup k žádnému videozáznamu. V případě, že se Uživatel webináře nezúčastní, nemá tato skutečnost vliv na povinnost uhradit sjednanou cenu a nezakládá právo na vrácení již uhrazené ceny ani nárok na poskytnutí náhradního plnění. Spotřebitel bere na vědomí, že v souladu s § 1837 písm. l) občanského zákoníku nemůže po úplném poskytnutí tohoto Produktu odstoupit od smlouvy, jelikož je plnění spojeno s konkrétním termínem. Uvedené se uplatní obdobně pro veškeré Produkty poskytované Poskytovatelem v konkrétně určeném termínu. Uživatel, který není Spotřebitelem, není oprávněn od smlouvy odstoupit po jejím uzavření.

 

2.3. Po uhrazení objednávky obdrží Uživatel na zadaný e-mail odkaz pro připojení na webinář a případné studijní materiály. Uživatel je povinen zkontrolovat také složku Spam a Hromadná pošta, aby mu zpráva neunikla.

 

2.4. Poskytovatel dále nabízí možnost zakoupení individuálních daňových a účetních konzultací. Tyto konzultace probíhají online v rozsahu a termínu sjednaném mezi Poskytovatelem a Uživatelem.

 

2.5. Konzultaci lze zakoupit výběrem příslušného produktu na Webu Poskytovatele. Po uhrazení ceny obdrží Uživatel potvrzení a pokyny k rezervaci konkrétního termínu.

 

2.6. Konzultace je službou poskytovanou v dohodnutém termínu a rozsahu. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout či odložit poskytnutí konzultace v případě, že k tomu existují závažné důvody (např. střet zájmů, nedostatek kapacity, nemoc konzultanta). V takovém případě bude Uživateli nabídnut náhradní termín, případně bude cena vrácena.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

3.1. Objednávku Produktu Uživatel provádí prostřednictvím objednávkového formuláře na Webu Poskytovatele. Objednávku Uživatel odešle stiskem tlačítka „Objednávám s povinností platby“. Před odesláním může Uživatel zkontrolovat a opravit vložené údaje. Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho cenu.

 

3.2. Před odesláním objednávky je Spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů a o možnosti udělit souhlas se zahájením plnění před uplynutím této lhůty, včetně důsledků vyplývajících z udělení tohoto souhlasu.

 

3.3. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán, čímž Uživatel učinil závaznou objednávku, resp. návrh na uzavření smlouvy. Odesláním objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.

3.4. Smlouva je uzavřena okamžikem doručení potvrzení o uzavření smlouvy na e-mail Uživatele.

 

3.5. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do úplného poskytnutí Produktu, není-li stanoveno jinak. Poskytnutím Produktu smlouva bez dalšího zaniká.

 

3.6. Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby.

 

3.7. Uživatel je povinen uvést při objednávce pravdivé a úplné údaje, zejména e-mailovou adresu, na kterou mu bude doručeno potvrzení o uzavření smlouvy, odkaz na webinář, výzva k rezervaci termínu konzultace apod. a doklad o zaplacení. Poskytovatel nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje.

 

4. Cena a platební podmínky

 

4.1. Ceny jsou uváděny včetně DPH i všech daní a poplatků. V objednávkovém systému FAPI je Uživateli zobrazena cena jak bez DPH, tak včetně DPH.

4.2. Ceny Produktů může Poskytovatel měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku odeslání objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání smlouvy, není Poskytovatel povinen Uživateli za takovou chybnou cenu Produkt zpřístupnit a má v takovém případě právo odstoupit od smlouvy.

 

4.3. Platba probíhá výhradně bankovním převodem prostřednictvím platebního systému FAPI, který zajišťuje zprostředkování platby.

 

4.4. Cena Produktů je splatná v termínu uvedeném v pokynu k platbě a je uhrazena v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatele.

4.5. Po provedení objednávky obdrží Uživatel na svou e-mailovou adresu doklad o objednávce a platební údaje. Po připsání platby na účet Poskytovatele obdrží Uživatel e-mailem daňový doklad/ fakturu.

 

4.6. Produkt je Uživateli poskytnut až po zaplacení ceny, není-li v objednávce stanoveno jinak.

 

4.7. Pokud Uživatel neuhradí cenu v termínu uvedeném v pokynu k platbě, smlouva se automaticky ruší.

5. Dodací podmínky

5.1. Webinář je poskytován prostřednictvím online vysílání, ke kterému Uživatel obdrží před zahájením přístupový odkaz na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Pokud je u Produktu na Webu uveden konkrétní den zpřístupnění digitálního obsahu, bude zpřístupněn právě v tento den.

 

5.2. Konzultace je poskytována formou online schůzky ve sjednaném termínu.

 

5.3. Za dodání webináře a zahájení poskytování ostatních Produktů se považuje okamžik doručení přístupového odkazu, přístupových údajů nebo zpřístupnění digitálního obsahu Uživateli jiným způsobem umožňujícím jeho užívání, bez ohledu na to, zda Uživatel digitální obsah reálně využije. Za dodání konzultace se považuje, pokud je konzultant Poskytovatele v dohodnutém termínu připraven k uskutečnění online schůzky, a to bez ohledu na to, zda se Uživatel konzultace skutečně zúčastní.

 

5.4. Na webu může být u Produktu uvedeno, jakou dobu bude mít Uživatel k digitálnímu obsahu přístup. V takovém případě bude Uživatel digitální obsah Produktu přístupný po takto předem oznámenou dobu. Je-li přístup časově omezen, doba přístupu je zřetelně uvedena u Produktu před koupí a v rámci objednávky.

 

5.5. Digitální obsah Produktu bude Uživateli zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době uzavření smlouvy, která mu po uzavření smlouvy nemusí být aktualizována.

 

5.6. Poskytovatel však bude Uživateli poskytovat aktualizace, které jsou nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah Produktu bez vad po celou dobu trvání smlouvy nebo (u digitálního obsahu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu) aby byl bez vad po dobu, po kterou to Uživatel může rozumně očekávat. V takovém případě bude Uživatel upozorněn, že je dostupná aktualizace, jakým způsobem ji může provést a že v případě jejího neprovedení nemá práva z vady, která vznikne pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí, jestliže Uživatel v objednávce vezme na vědomí a výslovně odsouhlasí, že po zpřístupnění digitálního obsahu mu nebudou poskytovány jeho aktualizace.

 

6. Storno podmínky

 

6.1. Zruší-li Uživatel účast na webináři více než 20 dní před jeho konáním, bude mu Poskytovatelem vrácena celá zaplacená částka. Zruší-li Uživatel účast na webináři méně než 20 dní a více než 7 dní před jeho konáním, bude mu vráceno 50 % zaplacené částky.

Zruší-li Uživatel účast na webináři méně než 7 dní před jeho konáním, nebude mu zaplacená částka vrácena. Uvedené ustanovení není na újmu zákonným právům Spotřebitele, zejména právu odstoupit od smlouvy dle § 1829 a § 1837 občanského zákoníku.

 

6.2. Pokud se z jakýchkoli důvodu Uživatel nemůže webináře zúčastnit, může za sebe poslat náhradníka (je nutné poslat jeho jméno a kontaktní údaje na e-mail office@connectgroup.cz).

 

​7. Odstoupení od smlouvy

7.1. Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Pro uplatnění práva na odstoupení musí Spotřebitel vůči Poskytovateli učinit jednoznačné prohlášení (např. dopisem nebo e-mailem na e-mail office@connectgroup.cz). Spotřebitel může použít i vzorový formulář pro odstoupení, který je přílohou Obchodních podmínek, není to však jeho povinnost. Poskytovatel vrátí všechny platby, které od Spotřebitele přijal do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno odstoupení. Poskytovatel provede vrácení převodem na účet, z něhož byla objednávka uhrazena, pokud Spotřebitel neurčí jinak.

 

7.2. Na přání Spotřebitele může Poskytovatel zahájit poskytování digitální služby před uplynutím 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Spotřebitel bere na vědomí, že podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku nemůže odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu, pokud bylo plnění již zahájeno a on tento postup odsouhlasil v rámci zadávání objednávky.

 

​7.3. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatel byl v prodlení se zpřístupněním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez zbytečného odkladu poté, co byl Spotřebitelem vyzván k plnění, nebo v dodatečné výslovně dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítl-li Poskytovatel Produkt poskytnout nebo je zjevné, že Produkt neposkytne, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Cena bude Spotřebiteli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od smlouvy.

 

7.4. Uživatel i Poskytovatel mohou od smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem.

 

7.5. Dojde-li k odstoupení od smlouvy je Poskytovatel oprávněn zabránit Uživateli v dalším užívání Produktu, a to jeho znepřístupněním. Uživatel je povinen zdržet se dalšího užívání Produktu po odstoupení od smlouvy.

8. Změna a zrušení webináře nebo konzultace ze strany Poskytovatele

8.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo webinář či konzultaci zrušit nebo změnit termín. Poskytovatel si dále vyhrazuje právo změnit lektora. Změna lektora nebo konzultanta při zachování rozsahu a kvality plnění nezakládá právo na slevu z ceny ani odstoupení od smlouvy.

 

8.2. V takovém případě bude Uživatel neprodleně informován na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

8.3. Uživatel má právo:

  • účastnit se webináře/ konzultace v náhradním termínu, nebo

  • vybrat si jiný webinář/ konzultaci z nabídky Poskytovatele, nebo

  • odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení zaplacené částky.

 

8.4. Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost webináře nebo digitálního obsahu způsobenou okolnostmi, které nemohl rozumně ovlivnit nebo jim zabránit, zejména výpadkem internetového připojení, nedostupností platformy třetích stran, poruchou hardwaru, výpadkem elektrické energie nebo jinými okolnostmi vyšší moci. Poskytovatel v takovém případě učiní přiměřené kroky k náhradnímu poskytnutí plnění.

9. Reklamace

​                                                              

9.1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

 

9.2. Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel uplatnit u Poskytovatele prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto Obchodních podmínkách.

 

9.3. Po zpřístupnění Produktu je Uživatel povinen co nejdříve zkontrolovat funkčnost a dostupnost digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, je povinen kontaktovat Poskytovatele za účelem provedené nápravy. Může se stát, že je digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být aktualizován bez předchozího upozornění.

 

9.4. Uživatel je povinen vady uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozvěděl nebo musel dozvědět.

9.5. Za potíže způsobené na straně Uživatele (např. nefunkční internetové připojení, špatně zadaný e-mail) Poskytovatel neodpovídá.

 

9.6. Poskytovatel odpovídá Uživateli, že Produkt při zpřístupnění nemá vady a že je bez vad také po celou dobu trvání smlouvy. V případě digitálního obsahu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu odpovídá Poskytovatel za vady, které měl digitální obsah při zpřístupnění. Projeví-li se vada Produktu v průběhu 1 roku od zpřístupnění, má se za to, že byl Produkt vadný již při zpřístupnění. Tato doba neběží po dobu, po kterou Uživatel nemůže Produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

 

9.7. Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením digitálního obsahu Produktu. Rovněž Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost nebo jiné vady digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí (tedy v případě, že Uživatel nemá potřebné technické a programové vybavení nebo síťové připojení uvedené v těchto Obchodních podmínkách – viz článek 11. Technické požadavky. Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou povinnost poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, prokáže-li, že digitální obsah Produktu není ve shodě se smlouvou.

 

10. Zvláštní ustanovení o reklamaci Spotřebitelem

 

10.1. Poskytovatel odpovídá Spotřebiteli, že Produkt odpovídá ujednanému popisu, rozsahu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem.

 

10.2. Poskytovatel dále odpovídá Spotřebiteli, že vedle ujednaných vlastností je Produkt vhodný k účelu, k němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob a právní předpisy a Produkt rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, která může Spotřebitel rozumně očekávat.

 

10.3. Spotřebitel může vytknout vadu, která se u Produktu projeví nebo vyskytne za trvání smlouvy. Jde-li o jednorázové plnění, může vytknout vadu v době dvou let od zpřístupnění.

 

10.4. Má-li Produkt vadu, může Spotřebitel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřené nákladné. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Spotřebiteli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho Spotřebitel požadoval.

 

10.5. Poskytovatel vyřídí reklamaci Spotřebitele bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, nedohodne-li se Spotřebitel s Poskytovatelem na lhůtě delší.

 

10.6. V případě, že Poskytovatel neodstraní vadu vytknutou Spotřebitelem, nebo je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Spotřebitel může Spotřebitel požadovat přiměřenou slevu, nebo odstoupit od smlouvy.

 

10.7. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy rovněž v případě, že se vada projeví i po odstranění nebo je vada podstatným porušením smlouvy.

 

10.8. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada Produktu jen nevýznamná.

 

11. Technické požadavky

11.1. Pro účast na webináři či on-line konzultaci je nutné mít přístup k zařízení s připojením k internetu, funkční e-mailovou adresu a běžně používaný internetový prohlížeč.

11.2. Poskytovatel nenese odpovědnost za nemožnost účasti na webináři či konzultaci způsobenou nevyhovujícím technickým vybavením Uživatele.

12. Odpovědnost

12.1. Uživatel bere na vědomí, že Produkty (vyjma konzultací) mají povahu vzdělávacího a informačního materiálu a jejich využití závisí na individuálních okolnostech Uživatele, na které nemá Poskytovatel vliv. Poskytovatel proto neodpovídá za konkrétní výsledek, kterého Uživatel při aplikaci informací v Produktu dosáhne.

 

12.2. Uživatel nese odpovědnost za své vlastní ekonomické rozhodnutí.

 

12.3. Obsah webinářů nenahrazuje individuální účetní či daňové poradenství. Pro řešení konkrétních případů je vždy nezbytné sjednat individuální konzultaci.

13.  Autorské právo

 

13.1. Produkty jsou autorským dílem. Poskytovatel Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho osobní potřebu. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám.

 

13.2. V případě, že Uživatel autorská práva poruší, je Poskytovatel oprávněn Uživateli znepřístupnit digitální obsah Produktu a/nebo požadovat náhradu škody, která mu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.

 

14. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

 

14.1. Má-li Uživatel k uzavřené smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost, může Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto Obchodních podmínkách.

 

14.2. Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatele vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů).

 

14.3. Případný spor mezi Poskytovatelem a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a Poskytovatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Uživatel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

14.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1 (https://www.evropskyspotrebitel.cz), je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

15. Závěrečná ustanovení

 

15.1. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména těmito právními předpisy: občanským zákoníkem a je-li Uživatel Spotřebitelem, pak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

 

15.2. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto Obchodních podmínek neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení Obchodních podmínek nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení Obchodních podmínek.

 

15.3. Tyto Obchodní podmínky jsou zveřejněny na Webu Poskytovatele a jsou účinné ode dne jejich zveřejnění.

 

15.4. Poskytovatel je oprávněn Obchodní podmínky jednostranně měnit. Nové znění je účinné okamžikem zveřejnění na Webu.

 

15.5. Tyto Obchodní podmínky jsou účinné od 1. 1. 2025.

 

Příloha č. 1                     

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

UZAVŘENÉ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM NEBO MIMO OBCHODNÍ PROSTORY

 

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

 

Odstoupení od smlouvy

 

Adresát: Connect Economic Group s.r.o.

Sídlo: Hájkova 1622/12, 130 00 Praha-Žižkov

Telefonní číslo: +420 702 126 248

E-mail: office@connectgroup.cz

 

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o poskytnutí těchto služeb:

 

Datum objednání:

 

Datum obdržení:

 

Jméno a příjmení spotřebitele:

 

Adresa spotřebitele:

 

Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz:

 

Datum:

 

Podpis spotřebitele:

(pouze pokud je tento formulář zasílán na listině)

bottom of page