top of page

Obchodní podmínky
pro prodej webinářů prostřednictvím webu ÚčtujemeNeziskovky.cz

 

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vztahy mezi společností:

Connect Economic Group s.r.o.
se sídlem Hájkova 1622/12, 130 00 Praha-Žižkov
IČO: 291 27 459
DIČ: CZ29127459
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 201521
e-mail: office@connectgroup.cz

(dále jen „Prodávající“)

a zákazníkem (dále jen „Kupující“) při koupi webinářů prostřednictvím webových stránek Prodávajícího.

1.2. Tyto Obchodní podmínky se vztahují pouze na prodej webinářů prostřednictvím webu. Ostatní služby účetní a daňové kanceláře jsou sjednávány individuálně na základě smlouvy.

2. Předmět plnění

2.1. Prodávající prostřednictvím webu nabízí účast na online webinářích, které probíhají živě v předem stanoveném termínu.

2.2. Ze zakoupených webinářů není pořizován záznam, Kupující tedy po uskutečnění webináře nezískává přístup k žádnému videozáznamu.

2.3. Po uhrazení objednávky obdrží Kupující na zadaný e-mail odkaz pro připojení na webinář a případné studijní materiály. Kupující je povinen zkontrolovat také složku Spam a Hromadná pošta, aby mu zpráva neunikla.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

3.1. Objednávku webináře Kupující provádí prostřednictvím objednávkového formuláře na webu Prodávajícího.

3.2. Smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím je uzavřena okamžikem odeslání potvrzení objednávky Kupujícím a jejím přijetím Prodávajícím.

3.3. Kupující je povinen uvést při objednávce pravdivé a úplné údaje, zejména e-mailovou adresu, na kterou mu bude doručen odkaz na webinář a doklad o zaplacení.

4. Cena a platební podmínky

4.1. Cena webináře je uvedena na webu Prodávajícího vždy bez DPH. V objednávkovém systému FAPI je Kupujícímu zobrazena cena jak bez DPH, tak včetně DPH.

4.2. Platba probíhá výhradně bankovním převodem prostřednictvím platebního systému FAPI.

4.3. Po provedení objednávky obdrží Kupující na svou e-mailovou adresu doklad o objednávce a platební údaje. Po připsání platby na účet Prodávajícího obdrží Kupující e-mailem daňový doklad/fakturu.

5. Dodací podmínky

5.1. Webinář je dodán prostřednictvím zaslání odkazu na online vysílání na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím v objednávce.

5.2. Dodací lhůta se vztahuje na okamžik doručení e-mailu s přístupovými údaji, a to nejpozději do termínu konání webináře.

6. Odstoupení od smlouvy

6.1. Kupující bere na vědomí, že podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku nemůže odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu, pokud bylo plnění již zahájeno s jeho výslovným souhlasem a s vědomím, že tímto ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

6.2. Přihlášením a uhrazením objednávky webináře Kupující výslovně souhlasí s tím, že mu bude digitální obsah (přístupové údaje k webináři) dodán před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení, a bere na vědomí, že tímto ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

7. Změna a zrušení webináře ze strany Prodávajícího

7.1. Prodávající si vyhrazuje právo webinář zrušit nebo změnit jeho termín.

7.2. V takovém případě bude Kupující neprodleně informován na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

7.3. Kupující má právo:

  • účastnit se webináře v náhradním termínu, nebo

  • vybrat si jiný webinář z nabídky Prodávajícího, nebo

  • odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení zaplacené částky.

8. Reklamace

8.1. V případě technických problémů na straně Prodávajícího, které znemožní uskutečnění webináře, bude Kupujícímu nabídnut náhradní termín, případně bude cena vrácena.

8.2. Za potíže způsobené na straně Kupujícího (např. nefunkční internetové připojení, špatně zadaný e-mail) Prodávající neodpovídá.

9. Technické požadavky

9.1. Pro účast na webináři je nutné mít přístup k zařízení s připojením k internetu, funkční e-mailovou adresu a běžně používaný internetový prohlížeč.

9.2. Prodávající nenese odpovědnost za nemožnost účasti na webináři způsobenou nevyhovujícím technickým vybavením Kupujícího.

10. Odpovědnost

10.1. Obsah webinářů má vzdělávací a informační charakter a nenahrazuje individuální účetní či daňové poradenství. Pro řešení konkrétních případů je vždy nezbytné sjednat individuální konzultaci.

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Tyto Obchodní podmínky jsou zveřejněny na webových stránkách Prodávajícího a jsou účinné ode dne jejich zveřejnění.

11.2. Prodávající je oprávněn Obchodní podmínky jednostranně měnit. Nové znění je účinné okamžikem zveřejnění na webu.

bottom of page