top of page

Předsmluvní informace pro uživatele
poskytované před uzavřením smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku

1. Identifikace podnikatele

 

Poskytovatel:
Connect Economic Group s.r.o.
IČO: 291 27 459
DIČ: CZ29127459
Sídlo: Hájkova 1622/12, 130 00 Praha 3
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 201521

 

Kontaktní údaje:
E-mail: office@connectgroup.cz
Web: https://www.uctujemeneziskovky.cz/

Tel: +420 702 126 248

(dále jen „Poskytovatel“)

 

2. Hlavní vlastnosti služeb a digitálního obsahu

Poskytovatel nabízí zejména online kurzy a webináře poskytované v konkrétním termínu formou živého vysílání, digitální obsah zpřístupněný online (např. e-booky), individuální online konzultace v předem sjednaném termínu (dále jen „Produkty“). Podrobný popis je uveden u jednotlivých Produktů na webovém rozhraní https://www.uctujemeneziskovky.cz/ (dále jen „Web“).

 

3. Cena

Cena je vždy uvedena u každého Produktu na Webu včetně všech daní a poplatků. Cena je rovněž zobrazena v objednávkovém formuláři před dokončením objednávky.

 

4. Platební podmínky

Cena se hradí bankovním převodem prostřednictvím platebního systému FAPI. Produkt Vám bude zpřístupněn až po uhrazení ceny, není-li stanoveno jinak.

 

5. Náklady na prostředky komunikace na dálku

Nesete vlastní náklady spojené s používáním prostředků komunikace na dálku (např. internetové připojení), které se neliší od běžné sazby dle smlouvy s Vaším poskytovatelem.

 

6. Doba trvání smlouvy

Smlouva je uzavřena na dobu určitou a zaniká úplným poskytnutím Produktu, není-li výslovně stanoveno jinak.

 

7. Způsob a doba dodání digitálního obsahu

Produkt (např. webinář) je zpřístupněn prostřednictvím odkazu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Individuální konzultace jsou poskytovány v termínu a rozsahu sjednaném mezi Vámi a Poskytovatelem, a to zpravidla online prostřednictvím vzdálené komunikace. Za poskytnutí konzultace se považuje situace, kdy je konzultant Poskytovatele v dohodnutém čase připraven konzultaci uskutečnit, bez ohledu na to, zda se konzultace skutečně účastníte.
 

8. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

V případě, že jste spotřebitelem, jste oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od jejího uzavření. Právo odstoupit nelze uplatnit, pokud je poskytování digitální služby zahájeno s Vašim předchozím výslovným souhlasem a potvrzením, že tím ztrácíte právo na odstoupení. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která při uzavírání smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu povolání.

 

9. Práva z vadného plnění

Máte práva z vadného plnění dle občanského zákoníku a zvláštní úpravy pro digitální obsah/službu a podle obchodních podmínek. Pro uplatnění práva musíte zaslat jednoznačné prohlášení o odstoupení (dopisem nebo e-mailem) prostřednictvím výše uvedených kontaktních údajů. Můžete použít vzorový formulář, který je přílohou obchodních podmínek, není to však povinné. Záruku za jakost Poskytovatel neposkytuje.

 

10. Technické požadavky na digitální prostředí

Pro využití Produktů je třeba:

  • stabilní přístup k internetu,

  • běžně používaný, aktualizovaný internetový prohlížeč,

  • funkční e-mailová adresa,

  • zařízení umožňující přehrávání obsahu.

 

Digitální obsah může být krátkodobě nedostupný z důvodu údržby nebo výpadků serveru. Nesplnění těchto technických požadavků může znemožnit užívání Produktu a nepředstavuje vadu plnění.

 

11. Součinnost Uživatele při posouzení vady

V případě reklamace jste podle ust. § 2389e odst. 3 občanského zákoníku povinen poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost pro ověření, zda vada pochází z digitálního obsahu, nebo je způsobena nevyhovující konfigurací Vašeho zařízení. Součinnost může zahrnovat poskytnutí informací o zařízení a softwaru, potvrzení, že byly provedeny aktualizace, sdělení chybových hlášení. Pokud součinnost odmítnete, máte práva z vadného plnění pouze prokážete-li vadu. Součinnost je požadována jen v rozsahu rozumně očekávatelném a technicky dostupném.

 

12. Aktualizace digitálního obsahu

Poskytovatel Vám zpřístupní takové aktualizace, které jsou nezbytné pro to, aby digitální obsah zůstal po sjednanou dobu bez vad, není-li stanoveno jinak. Budete upozorněn, pokud je aktualizace dostupná, odmítnutí aktualizace může vést ke ztrátě práv z vadného plnění v rozsahu, který je jí způsoben.

 

13. Autorská práva

Digitální obsah je určen výhradně pro Vaši osobní potřebu. Jakékoli sdílení či šíření bez souhlasu Poskytovatele je zakázáno.

 

14. Mimosoudní řešení sporů se spotřebitelem

Spory s Poskytovatelem můžete řešit prostřednictvím České obchodní inspekce: www.coi.cz

Platforma EU ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

15. Účinnost

Tyto předsmluvní informace jsou účinné od 1. 1. 2025 a jsou Vám sdělovány před uzavřením smlouvy prostřednictvím webového rozhraní.

bottom of page