Nástup možný ihned! | Connect Economic Group s.r.o.

Účetní 50+

Věk je jenom číslo - nás zajímá, jak umíte s čísly pracovat!
Účetní 50+

Čas a místo

Nástup možný ihned!
Connect Economic Group s.r.o., Hájkova 1622, Žižkov, Praha 3, Česko

O události

Dobrá účetní je pro firmu pokladem. A tím nejcennějším je ta, která má bohaté zkušenosti v oblasti účetnictví a daní a zároveň se chce stále rozvíjet.

​V týmu už takové kapacity máme. Vždy se můžeme spolehnout na to, že  práci odvedou kvalitně, zodpovědně a včas. Současně dokážou poradit  junior účetním a nebojí se, říct si o radu. A my hledáme právě někoho takového!

V ČR je vedeno kolem 4 milionů ekonomických subjektů – všechny mají  zákonnou povinnost vést účetnictví a řádně platit daně. Účetnictví a  daně jsou však pro spoustu podnikatelů velkou neznámou. Přitom jakékoli  pochybení u finančních institucí padá na jejich hlavu a mohou jim  vyměřit nemalé pokuty.

A proto jsme jejich partnery – s jasnými pravidly, maximální  zodpovědností a s týmem skutečných profesionálů na účetnictví, daně a  mzdy. Poskytujeme našim klientům veškeré služby řádně a včas. Díky nám  dále získávají důležité informace pro řízení svých firem.

Poskytujeme účetní, mzdové a daňové poradenství více než 200  klientům. Klientské účetnictví je zřejmě ta nejnáročnější oblast v tomto  oboru. Zároveň však tou nejzajímavější a je vhodná pro všechny, kdo se  chtějí učit novým věcem a profesně se rozvíjet.

A v tuto chvíli hledáme další odborníky do našeho týmu!

​ Předpoklady pro kvalifikaci na tuto pozici:

- absolvované studium ekonomického charakteru

- znalosti a praxe s klientským účetnictvím a daněmi

- zaúčtovat účetní doklady (faktury vydané, faktury přijaté, bankovní výpisy a další)

- připravit všechny podklady k DPH a podat DPH

- připravit podklady pro daňového poradce k DPFO a DPPO

- profesionálně komunikovat se svými kolegy, nadřízenými a především klienty

Je jen na vás, jak rychle se dokážete začlenit na pozici senior účetní a kam profesně míříte. My vás vždy podpoříme, pokud z vaší strany vidíme zájem o rozvoj! V našem týmu odborníků máte oporu nejen v týmu senior účetních, ale také v hlavní účetní Anně a daňovém poradci Tomášovi.

Práce u nás probíhá v POHODĚ - jak účetním softwaru,  tak atmosféře v kanceláři. Jako finanční účetní budete úzce  spolupracovat se senior účetními, kteří Vás budou zaučovat a postupně  Vám předávat své klienty. Hlavní účetní vás bude průběžně odborně  rozvíjet a kontrolovat váš pokrok.

Naši senior účetní se podílejí na vašem odborném růstu a zaučení. Ze  začátku kontrolují vaši práci, postupně vám pomáhají pochopit celý  proces práce, až vám předají i kompletní komunikaci s klientem. Každý klient je zcela specifický, proto je nezbytné vědět, jak správně postupovat při zpracování jeho účetnictví. Pokud vy uděláte chybu, musejí ji kolegové dlouze a nákladně opravovat.  Proto pozorně poslouchejte, když vám vysvětlují specifika daného  klienta, a jestliže si nejste jistí, co máte udělat, raději se znovu  zeptejte. Žádná otázka není špatná, ani zbytečná. Pokud se vyskytne  situace, se kterou vám nedokážou poradit senior kolegové v týmu,  využijte odbornosti hlavní účetní, která se za svou dlouholetou praxi  setkala s mnoha „účetními hlavolamy“.

Komunikace je u nás základ, ať už se jedná o základní dotazy, či skvělé nápady. Když máte svou práci hotovou, komunikujte ji svému nadřízenému, aby ji  mohl zkontrolovat a zadat vám práci novou. Očekáváme z vaší strany  aktivní a zodpovědný přístup k práci – to znamená, přítomnost v  kanceláři každý pracovní den a pracovní nasazení. Na místě navíc  slyšíte, jaké případy řeší aktuálně vaši kolegové, takže se tím také  postupně učíte.

Jsme otevřeni novým nápadům a způsobům, jak dělat naši práci efektivněji. Pokud umíte něco, co by mohlo být pro celý tým přínosem, podělte se o to s námi. U nás mají všichni prostor k tomu, aby předávali své cenné zkušenosti a  rady. Ať už v podobě interních školení pro celý tým, či jako lektoři odborných seminářů, které poskytujeme pro veřejnost.

​Pravidelně pořádáme odborná školení celého týmu. Chcete-li se  vzdělávat v určité problematice, naše hlavní účetní vás vyslechne a  proškolí. Chceme mít totiž v týmu skutečně odborníky, kteří se chtějí  neustále vzdělávat a poskytovat služby nejlepší kvality.

Účetní sólisté, bouchači dokladů a ti, kteří s úderem 17 hodiny mají nohu ven ze dveří, u nás nemají místo!

Po skončení zkušební lhůty, odborném zaškolení a kompletním převzetí přiřazených klientů můžete využívat naše firemní benefity.

Každý účetní si u nás může po dohodě nastavit flexibilní pracovní dobu.

Respektujeme, že se občas může stát, že nemůžete přijít do kanceláře a  chcete pracovat z domova. Požadujeme však otevřenou komunikaci z vaší  strany - vše musí probíhat dle předem schválené vzájemné dohody. Pokud  budete pracovat z domova, je Vaší povinností nám sdělit, kdy jste časově  dostupní a jakou práci jste odvedli.

​​​Stejně důležitý je pro nás všechny i osobní rozvoj, který probíhá s certifikovanou terapeutkou Magdou. Jako další z benefitů máte plně hrazené 2 hodiny osobního rozvoje,  kde můžete probrat v soukromí vše, co Vás trápí a stojí v cestě Vaší  představě o spokojeném životě. Naše problémy nás doprovázejí všude, ať  už jsme doma, či v práci - a my chceme mít spokojené kolegy, kteří budou  s radostí přicházet i odcházet z kanceláře každý den.

Jestliže máte chuť se k nám přidat, pošlete nám svůj životopis na office@connectgroup.cz nebo níže klikněte na tlačítko PŘIHLASTE SE.

Naše kolegyně Magda se s vámi určitě spojí. Přiblíží Vám chod firmy a pracovní nabídku.

Pokud se navzájem budeme líbit, rádi Vás pozveme do naší kanceláře.  Dozvíte se konkrétní informace o rozvojovém programu, možnostech růstu  či skvělých benefitech. Především vás rádi poznáme osobně. Věříme, že máte co povědět o svých zkušenostech a snech.

Nástup možný ihned!

Sdílet událost