čt 10. 12.

|

aplikace Teams

Online seminář: Finanční řízení pro podnikatele

Mějte pod kontrolou finance vaší firmy. Získejte základy finančního řízení pro úspěšné vedení firmy.

Online seminář již proběhl. Připravujeme pro Vás další termíny.
Zobrazit další události
Online seminář: Finanční řízení pro podnikatele

Čas a místo

10. 12. 2020 15:00 – 17:00

aplikace Teams

O události

Řídíte vaši firmu? Pak potřebujete umět číst ve finančních výkazech, abyste se mohli rozhodovat na základě aktuálních dat. Mějte přehled o finančních tocích, výnosnosti zakázek a plánujte efektivně další rozvoj firmy, včetně investic.

Využijte data z účetnictví k úspěšnému vedení firmy

Na semináři si společně projdeme základní ukazatele a reporty, které vám pomohou pochopit, jak je využít ke strategickému řízení firmy. Uděláte si jasno v tom, co máte chtít za výkazy po vaší účetní, abyste získali potřebné údaje.

Pochopíte jak pracovat s těmito daty:

1. Hospodářský výsledek, daňová povinnost

2. Meziroční srovnávání výsledků

3. Náklady a výnosy, marže

4. Pohledávky a závazky: aging

5. Cashflow, aneb kolik mám opravdu peněz

6. Plánování strategií na základě dat

Seminář vede majitelka účetní a daňové kanceláře

Jmenuji se Šárka, s mým týmem vedeme účetnictví a pomáháme s finančním řízením více než 200 klientům. Přesně vím, jaké podklady potřebujete od své účetní, abyste byli schopni vést svoji firmu a nastavovat správné strategie. A samozřejmě vám pomohu se v nich vyznat. Sami uvidíte, že to není nic složitého.

Délka: 2 hod

Cena: 2900 Kč bez DPH

Storno podmínky:

Zrušení účasti více jak 20 dní před seminářem – bude vám vrácena celá částka.

Zrušení účasti méně jak 20 dní před seminářem – bude vám vráceno 50 % z uhrazené částky.

Zrušení účasti méně jak 1 týden před seminářem – bude vám vráceno 0 % z uhrazené částky.

Pokud se z jakýchkoliv důvodů nebudete moci zúčastnit, můžete za sebe poslat náhradníka (je nutné poslat jeho jméno a kontaktní údaje).

Sdílet událost