čt 10. 12.
|aplikace Teams
Online seminář: Finanční řízení pro podnikatele
Mějte pod kontrolou finance vaší firmy. Získejte základy finančního řízení pro úspěšné vedení firmy.

Čas a místo
10. 12. 2020 15:00 – 17:00
aplikace Teams
O události
Řídíte vaši firmu? Pak potřebujete umět číst ve finančních výkazech, abyste se mohli rozhodovat na základě aktuálních dat. Mějte přehled o finančních tocích, výnosnosti zakázek a plánujte efektivně další rozvoj firmy, včetně investic.
Využijte data z účetnictví k úspěšnému vedení firmy
Na semináři si společně projdeme základní ukazatele a reporty, které vám pomohou pochopit, jak je využít ke strategickému řízení firmy. Uděláte si jasno v tom, co máte chtít za výkazy po vaší účetní, abyste získali potřebné údaje.
Pochopíte jak pracovat s těmito daty:
1. Hospodářský výsledek, daňová povinnost
2. Meziroční srovnávání výsledků
3. Náklady a výnosy, marže
4. Pohledávky a závazky: aging
5. Cashflow, aneb kolik mám opravdu peněz
6. Plánování strategií na základě dat
Seminář vede majitelka účetní a daňové kanceláře
Jmenuji se Šárka, s mým týmem vedeme účetnictví a pomáháme s finančním řízením více než 200 klientům. Přesně vím, jaké podklady potřebujete od své účetní, abyste byli schopni vést svoji firmu a nastavovat správné strategie. A samozřejmě vám pomohu se v nich vyznat. Sami uvidíte, že to není nic složitého.
Délka: 2 hod
Cena: 2900 Kč bez DPH
Storno podmínky:
Zrušení účasti více jak 20 dní před seminářem – bude vám vrácena celá částka.
Zrušení účasti méně jak 20 dní před seminářem – bude vám vráceno 50 % z uhrazené částky.
Zrušení účasti méně jak 1 týden před seminářem – bude vám vráceno 0 % z uhrazené částky.
Pokud se z jakýchkoliv důvodů nebudete moci zúčastnit, můžete za sebe poslat náhradníka (je nutné poslat jeho jméno a kontaktní údaje).