čt 10. 12. | aplikace Teams

Online seminář: Finanční řízení pro podnikatele

Mějte pod kontrolou finance vaší firmy. Získejte základy finančního řízení pro úspěšné vedení firmy.
Online seminář již proběhl. Připravujeme pro Vás další termíny.
Online seminář: Finanční řízení pro podnikatele

Čas a místo

10. 12. 2020 15:00 – 17:00
aplikace Teams

O události

Řídíte vaši firmu? Pak potřebujete umět číst ve finančních výkazech, abyste se mohli rozhodovat na základě aktuálních dat. Mějte přehled o finančních tocích, výnosnosti zakázek a plánujte efektivně další rozvoj firmy, včetně investic.

Využijte data z účetnictví k úspěšnému vedení firmy

Na semináři si společně projdeme základní ukazatele a reporty, které vám pomohou pochopit, jak je využít ke strategickému řízení firmy. Uděláte si jasno v tom, co máte chtít za výkazy po vaší účetní, abyste získali potřebné údaje.

Pochopíte jak pracovat s těmito daty:

1. Hospodářský výsledek, daňová povinnost

2. Meziroční srovnávání výsledků

3. Náklady a výnosy, marže

4. Pohledávky a závazky: aging

5. Cashflow, aneb kolik mám opravdu peněz

6. Plánování strategií na základě dat

Seminář vede majitelka účetní a daňové kanceláře

Jmenuji se Šárka, s mým týmem vedeme účetnictví a pomáháme s finančním řízením více než 200 klientům. Přesně vím, jaké podklady potřebujete od své účetní, abyste byli schopni vést svoji firmu a nastavovat správné strategie. A samozřejmě vám pomohu se v nich vyznat. Sami uvidíte, že to není nic složitého.

Délka: 2 hod

Cena: 2900 Kč bez DPH

Storno podmínky:

Zrušení účasti více jak 20 dní před seminářem – bude vám vrácena celá částka.

Zrušení účasti méně jak 20 dní před seminářem – bude vám vráceno 50 % z uhrazené částky.

Zrušení účasti méně jak 1 týden před seminářem – bude vám vráceno 0 % z uhrazené částky.

Pokud se z jakýchkoliv důvodů nebudete moci zúčastnit, můžete za sebe poslat náhradníka (je nutné poslat jeho jméno a kontaktní údaje).

Online seminář již proběhl. Připravujeme pro Vás další termíny.

Sdílet událost